Deseti listopada ove godine je bio jedan ipak nešto posebniji dan; unutar redovitih roditeljskih sastanaka zamiješali smo neke nama važne teme i nove ljude. Tako je sve započelo sa roditeljskim sastankom za roditelje predškolaca gdje je stručna suradnica Ana u suradnji sa odgajateljicama održala predavanje na temu „Predškola, priprema za školu?“ i upoznala roditelje sa karakteristikama predškole, načinom rada sa predškolcima u vrtiću, te prikazala što sve čeka roditelje na tom putu. Naglasak je bio na i dalje najvažnijoj stvari na svijetu koja je nezaobilazna kod priče o tome kako djeca uče; igri. Zajedničkim snagama izabrani su radni materijali za djecu, te je odgajateljica Danijela podijelila svoje iskustvo rada sa skupinama u koje su uključeni predškolci.
Dan se nastavio skupnim roditeljskim sastankom u dvorani Centalnog objekta DV Kockica Kršan za roditelje sve tri vrtićke skupine, te je uvodna riječ ravnateljice sadržavala i bitne odrednice Godišnjeg plana i programa, odnosno prioritetne ciljeve. Kratko smo upoznali roditelje sa planom reorganizacije dnevnog odmora, te zatražili podršku na putu otkrivanja najboljih načina zadovoljavanja dječje potrebe za odmorom uz puno poštovanje djece kao kompetentnih bića koja sudjeluju u vlastitom rastu i razvoju. Zatim nam je gošća sa Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, prof.dr.sc. Renata Miljević Riđički predstavila preventivni program RESCUR; Na valovima (Kurikul otpornosti) i održala predavanje o otpornosti za roditelje iako smo sa zanimanjem slušali svi. RESCUR osnažuje djecu, te su mu glavni ciljevi razvijati i poboljšati socijalno i emocionalno učenje djece te njihovu otpornost, poticati zdrave odnose, te pozitivno i prosocijalno ponašanje djece, poticati mentalno zdravlje i dobrobit djece pogotovo one koja su izložena rizicima, te poboljšati motivaciju za učenjem. Sama bit kurikula je poučiti djecu vještinama koje su im potrebne da prođu životne testove i tako preventivno djelovati na postojeće rizike i njihove posljedice u današnjem putu od djetinjstva do odrasle dobi. Planirana je edukacija za odgojno obrazovne djelatnike i implementacija programa koji se sastoji od brojnih aktivnosti za djecu tijekom ove pedagoške godine.
Nakon toga smo pozvali Robertu, studenticu glazbene pedagogije i ranog i predškolskog odgoja, i Jennifer, učiteljicu razredne nastave sa iskustvom vođenja predškolskih programa učenja stranih jezika, koje su ponudile glazbene radionice i program ranog učenja engleskog jezika preko svojih matičnih organizacija, te pozvale zainteresirane roditelje da uključe djecu.
Dan je završio roditeljskim sastancima pojedinih skupina gdje se predstavio Sigurnosno zaštitni i preventivni program i Kućni red, te razgovaralo o temama važnima za pojedine skupine.